Najnowsze spoty Muzeum Narodowego w Poznaniu obalają stereotypy Najnowsze spoty Muzeum Narodowego w Poznaniu obalają stereotypy

Najnowsze spoty Muzeum Narodowego w Poznaniu obalają stereotypy (© youtube.com)

Masz zdjęcie do tego tematu?

Wyślij

Muzeum Narodowe w Poznaniu pokazało, jak robić spoty reklamowe! Filmy promujące akcję "Muzeum? Żebyś wiedział!" stały się już wiralami w sieci

Humorystyczne filmiki w ramach kampanii „Muzeum? Żebyś wiedział!” łącznie mają już ponad 70 tysięcy wyświetleń w serwisie YouTube. Najnowszy projekt poznańskiego muzeum okazał się strzałem w dziesiątkę!

O oryginalnym pomyśle na przyciągnięcie zwiedzających rozpisują się media w całym kraju. Efektowne spoty nie uszły uwadze również użytkownikom portalu Wykop.pl, dzięki którym reklamówki rozchodzą się po polskim internecie jak ciepłe bułeczki. Na temat kampanii napisał też ASZdziennik, będący obecnie najpopularniejszym polskim serwisem rozrywkowo-satyrycznym.



Nie ma wątpliwości, że znalezienie sposobu na oryginalną promocję muzeum, to nie lada wyzwanie. W czym tkwi siła kampanii? Przede wszystkim w humorze! Zresztą, zobaczcie sami...



- Ten sukces nas zaskoczył, zwłaszcza, że pierwsze reakcje raczej nie były przychylne. Chcieliśmy zrobić kampanię pokazującą muzeum z przymrużeniem oka. Jak w jednym z filmików, w którym strażnik puszcza oko do widza. Chcieliśmy pokazać, że muzeum nie jestem miejscem, którego należy się bać. Nie potrzeba wielkiej wiedzy na temat sztuki, by móc ciekawie spędzić w nim czas - zapewnia Aleksandra Sobocińska, rzeczniczka prasowa Muzeum Narodowego w Poznaniu.



Spoty zostały opublikowane tuż przed tegoroczną edycją Nocy Muzeów, która odbędzie się 19 maja. Za kampanię „Muzeum? Żebyś wiedział!” odpowiada poznańska grupa filmowa Guzik Owcy.



Zobacz też:
Noc Muzeów 2018. Kolejna edycja akcji w Poznaniu już wkrótce!



***
Wyzwania i pasje Janusza Gajosa. Jak przygotowywał się do roli w filmie "Kamerdyner"?


Widzisz wypadek? Coś cię zaniepokoiło? Chcesz się czymś pochwalić?
Pisz do nas na: poznan@naszemiasto.pl
lub zostaw nam wiadomość na facebooku







Czytaj także

Komentarze (0)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!