Jak się okazuje, telewizory na oddziałach obsługiwane są przez zewnętrzną firmę. Nasz szpital jednak również czerpie z nich przychody.
- Współpraca w zakresie płatnej telewizji w szpitalu rozpoczęła się w 2004 roku na mocy umowy o montażu płatnej telewizji zawartej z firmą z siedzibą w Lemborku przez ówczesnego dyrektora szpitala Grzegorza Hoffmanna. Obecnie umowa dotyczy 39 sztuk 32-calowych telewizorów zainstalowanych w salach chorych w budynku głównym szpitala, których właścicielem jest właśnie ta firma - powiedział nam Artur Skrętny, kierownik działu technicznego w wągrowieckim ZOZ-ie. Kto jednak „kasuje” za oglądanie telewizji? - Wszelkie koszty związane z serwisem oraz opłatami związanymi z nadawaniem programów TV ponosi ta firma. W związku z udostępnieniem pomieszczeń szpital zgodnie z umową otrzymuje prowizję w wysokości 650 zł netto na miesiąc - dodaje Skrętny.
- Od czasu kiedy ja jestem dyrektorem powstały telewizory w miejscach ogólnodostępnych oraz tablice i kąciki multimedialne dla dzieci, sfinansowane ze środków ZOZ i te są absolutnie bezpłatne - dodaje dyrektor placówki Rafał Spachacz.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?