Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kielce. Sieć sklepów "Piotr i Paweł"

materiały prasowe, Arete
Już niedługo w Kielcach otwarty zostanie pierwszy w tym rejonie sklep „Piotr i Paweł”. Sieć polskich delikatesów kilka dni temu sformalizowała umowę z Galerią Handlową Korona Kielce.

- Głównym celem procesu komercjalizacji jest zawarcie umów z najemcami, którzy swoją jakością oraz prestiżem będą tworzyć wyjątkową i niepowtarzalną ofertę w województwie Świętokrzyskim - regionie o ogromnym potencjale z liczbą mieszkańców sięgającą prawie półtora miliona. Efektem realizacji tej strategii jest podpisana umowa miedzy innymi z Multikinem, które otworzy swoje pierwsze i największe w regionie, 9 salowe kino, z Intersportem, - pierwszym sklepem tej sieci w województwie świętokrzyskim, Rossmanem - z największym sklepem w regionie, Klubem Squash - który jako jedyny w województwie będzie oferował 5 kortów w części rekreacyjno – rozrywkowej – mówi Iwona Pękalska, Projekt Manager w firmie Libra Project, odpowiedzialna za wynajem projektu.

Wszystkie te elementy decydują o najwyższej jakości realizowanej Galerii Korona oraz w istotny sposób wyróżniają projekt spośród innych ofert województwa Świętokrzyskiego. Potwierdzeniem tego jest właśnie umowa z siecią „Piotr i Paweł”, ponieważ Korona Kielce będzie pierwszym obiektem w rejonie Kielc, w którym marka otworzy swój oddział.

W ramach podpisanej umowy sklep będzie zajmował powierzchnię 2000 m2. Specyfika lokalizacji sprawia, iż do naszego sklepu będzie można także wejść wygodnie z poziomu ulicy.– wyjaśnia Błażej Patryn, rzecznik prasowy sieci „Piotr i Paweł”. - Przy tego typu centralnej lokalizacji w mieście, niemal graniczącej z Rynkiem Starego Miasta, ma to ogromne znaczenie, gdyż duża część klientów będzie docierała do galerii pieszo. Oczywiście nie zapominamy o klientach zmotoryzowanych, dla których przygotowanych jest 1200 miejsc parkingowych wraz z bardzo dogodna komunikacją wertykalną, umożliwiającą łatwe przemieszczanie się pomiędzy poziomami – dodaje Michał Tur, manager ds. marketingu Galerii Korona Kielce.

Delikatesy „Piotr i Paweł” rozwijają się od 1990 roku i w chwili obecnej posiadają już 75 placówek w całej Polsce. Jedną z głównych cech charakterystycznych marki jest asortyment „z najlepszej półki”. - Wszystkie sklepy sieci "Piotr i Paweł" podporządkowane są hasłu "Przyjemność zakupów" a co za tym idzie nakierowaniem na szeroko rozumianą jakość obsługi, a także wysoką jakość markowych produktów w ofercie – dodaje Błażej Patryn. Sklepy nastawiają się na klientów doceniających komfortową realizację zakupów i właśnie dlatego zarząd zadecydował o współpracy z budowaną galerią Korona Kielce. - Supermarkety "Piotr i Paweł" do rozwoju swojej sieci wybierają takie lokalizacje, które według naszej oceny atrakcyjności lokalizacji będą wpisywały się w naszą strategię a Galeria Korona, o takim profilu pozostałych najemców oraz w takiej nowoczesnej formie, w pełni spełnia nasze założenia – stwierdza rzecznik prasowy firmy. Sztuka życia polega na harmonijnym łączeniu wszystkich jego smaków. Delikatesy Piotr i Paweł to więcej niż sklep – to miejsce, z którego kupujący rozpocznie fascynującą podróż po świecie kulinarnych doznań. Marka dba o to, aby klient przy każdej wizycie mógł odkryć nowy, unikalny smak dostępny w Kielcach jedynie w Delikatesach Piotr i Paweł.

„Piotr i Paweł” w Korona Kielce zatrudni od 50 do 70 osób. Będą to na pewno mieszkańcy miasta i okolicznych miejscowości, ponieważ firma stawia na „lokalność”. - Jest to uzasadnione przede wszystkim dyspozycyjnością pracującej kadry a także wspieraniem lokalnego rynku pracy. W naszej firmie głównymi oczekiwaniami wobec personelu są kwestie interpersonalne oraz nakierowanie na Klienta – zachęca do składania aplikacji reprezentant nowego najemcy galerii Korona Kielce dodając jednocześnie, że wiek czy doświadczenie handlowe nie będą najistotniejszym czynnikiem wpływającym na dobór kadry.

Galeria Korona Kielce w statystyce:

Prawomocne pozwolenie na budowę - 14 lipca 2010
Wmurowanie kamienia węgielnego – 23 września 2010
Planowane otwarcie obiektu - pierwszy kwartał 2012 roku.
Kubatura – na trzech poziomach powstanie 170 lokali handlowo-usługowych z bogatą ofertą gastronomiczną, jak również cześć rozrywkowo-rekreacyjna. Zajmą one łącznie 38,3 tys. m2. Kolejne 3 kondygnacje, łącznie z dachem, przeznaczone zostaną na parking gotowy przyjąć 1200 samochodów.
Łączna powierzchnia całkowita - 93 tys. m2.
Wartość inwestycji - 100 mln euro.
Dodatkowo firma finansuje również infrastrukturę drogową wokół obiektu.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Kielce. Sieć sklepów "Piotr i Paweł" - Kielce Nasze Miasto

Wróć na kielce.naszemiasto.pl Nasze Miasto