Logo zostało pozytywnie ocenione. Przypomnijmy, że powstanie logo oraz Systemu Identyfikacji Wizualnej Produktu Turystycznego jest konsekwencją realizacji Projektu pn. „Wągrowiec perłą w koronie jezior – promocja walorów turystycznych miasta”, współfinansowanego kwotą 652 tys. złotych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
W ramach realizacji tego projektu powstała już Strategia Promocji Produktu Turystycznego, której elementem jest nowe hasło promocyjne naszego miasta: „Wągrowiec. Wyzwala energię”.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?