Wszystko zaczęło się od rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na usługę wydruku, montażu, emisji i demontażu reklam Gminy Miejskiej Wągrowiec na nośnikach reklamowych typu billboardy w Poznaniu i Bydgoszczy, ogłoszonego w ramach projektu „Wągrowiec perłą w koronie jezior – promocja walorów turystycznych miasta”.
- Miasta, w których realizowana jest kampania zostały określone już na etapie wniosku aplikacyjnego, który uzyskał wysoką liczbę punktów uzyskując jednocześnie dofinansowanie z UE. Najtańszą ofertę złożyła firma Ströer Media z siedzibą
w Warszawie, z którą zgodnie z Ustawą PZP została podpisana umowa. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie za kwotę 5.965,50 zł brutto, co zostanie sfinansowane ze środków zewnętrznych, WRPO na lata 2007-2013 - poinformowali urzędnicy z ratusza.
Od 2 do 31 lipca na ulicach stolicy Wielkopolski widniało 6 bilboardów, w Bydgoszczy były 4. Co ważne umiejscowiono je w miejscach o dużym natężeniu ruchu.
Zdaniem Łukasza Cieślaka Kierownika Wydziału Promocji i Współpracy Zagranicznej W krótszym okresie miasto zyska z pewnością większą rozpoznawalność, w dłuższym, kojarzenie z pięknym jeziorem i ciekawą infrastrukturą.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?