Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Jelenia Góra: Zmiana na stanowisku rzecznika praw konsumenta

Rafał Święcki
Dominika Jagielska, rzecznik praw konsumenta w Jeleniej Górze
Dominika Jagielska, rzecznik praw konsumenta w Jeleniej Górze Rafał Święcki
Jelenia Góra: Zmiana na stanowisku rzecznika praw konsumenta, który prowadzi swoją działalność w strukturach Urzędu Miejskiego. Wieloletnią rzecznik Jadwigę Sadowską-Reder zastąpiła w tych obowiązkach Dominika Jagielska.

Jelenia Góra: Zmiana na stanowisku rzecznika praw konsumenta

Dominika Jagielska jest prawnikiem, z długim doświadczeniem w pracy z klientami urzędu miejskiego, kierowała m.in. pracami w Centrum Obsługi Mieszkańców.

Do kompetencji rzecznika praw konsumenta należy:

zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów,*

składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,*

występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów,*

współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,*

wytaczanie powództwa na rzecz konsumentów oraz wstępowanie, za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.*

Rzecznik konsumentów w sprawach o wykroczenia na szkodę konsumentów jest oskarżycielem publicznym w rozumieniu przepisów Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na jeleniagora.naszemiasto.pl Nasze Miasto