Jest praca. Poszukiwani są pracownicy wągrowieckiego ratusza i urzędu gminy Wągrowiec. Kogo poszukują urzędy?

Monika Zaganiaczyk
Monika Zaganiaczyk
Pixabay.com
Zarówno w urzędzie gminy Wągrowiec jak i w urzędzie miejskim w Wągrowcu poszukiwani są pracownicy. Kto może znaleźć tam pracę?

Urząd Miejski w Wągrowcu ogłasza nabór na aż cztery stanowiska urzędnicze.

W pierwszym z naborów, jak informuje ratusz, poszukiwany jest specjalista ds. administracyjnych. Do jego obowiązków należeć będzie m.in.: składanie propozycji do projektu budżetu miasta oraz zmian w budżecie w zakresie prowadzonych spraw, zastępowanie w zakresie obowiązków pracownika do spraw organizacyjnych i obsługi Rady Miejskiej w czasie jego nieobecności, prowadzenie gospodarki drukami i formularzami, zaopatrywanie urzędu w materiały biurowe, środki czystości, sprzęt i wyposażenie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania urzędu, administrowanie mieniem urzędu. Szczegóły TUTAJ

W drugim naborze urząd poszukuje specjalisty ds. egzekucji administracyjnej. Do jego obowiązków, jak czytamy na stronie ratusza, należeć będzie m.in.: analiza zaległości figurujących na kontach podatników z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, prowadzenie działań informacyjnych przed wystawieniem upomnień oraz ewidencjonowanie tych działań, terminowe i prawidłowe wystawianie upomnień oraz tytułów wykonawczych na zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, udzielanie informacji dłużnikom o prowadzonym postępowaniu egzekucyjnym, prowadzenie działań mających na celu zapobieganie przedawnieniu należności podatkowych. Szczegóły TUTAJ

Trzeci urzędnik, którego poszukuje urząd miejski to specjalista ds. gospodarki odpadami. Do jego obowiązków należeć będzie m.in.: prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie naliczenia lub zmiany wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, weryfikowanie danych zawartych w składanych deklaracjach o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wykonywanie czynności kontrolnych w zakresie funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, analiza sprawozdań składanych przez przedsiębiorców w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, sporządzanie rocznych sprawozdań z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, sporządzanie rocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi. Szczegóły TUTAJ

Urząd Miejski poszukuje także na stanowisko urzędnicze specjalisty ds. opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi. W tym przypadku będzie on zobowiązany m.in. do: prowadzenia księgowości w zakresie realizowanych dochodów z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, bieżącego rozliczania zaewidencjonowanych wpłat, wyjaśniania powstałych rozbieżności oraz przygotowywania dyspozycji zwrotów nadpłat, uzgadniania sald przypisów i odpisów dotyczących opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi z komórką odpowiedzialną za ich dokonywanie. Szczegóły TUTAJ

Termin składania dokumentów na wszystkie wymienione stanowiska urzędnicze upływa 2 marca 2021 r. o godz. 12:00.

Dokumenty aplikacyjne należy przesłać listem na adres Urzędu Miejskiego w Wągrowcu, 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15a albo złożyć w Punkcie Bezpośredniej Obsługi Klientów (wejście C z lewej strony budynku Starostwa Powiatowego w Wągrowcu - w Punkcie należy wybrać telefoniczny numer 103, w celu przekazania informacji o potrzebie złożenia oferty).

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ogłosił także wójt gminy Wągrowiec. Chodzi o stanowisko ds. planowania przestrzennego.

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in. prowadzenie procedur dotyczących uchwalania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie UG Wągrowiec (Biuro Podawcze – hol Urzędu) z napisem: „nabór na stanowisko urzędnicze ds. planowania przestrzennego ” lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Wągrowiec ul. Cysterska 22; 62-100 Wągrowiec z napisem „nabór na stanowisko urzędnicze ds. planowania przestrzennego w terminie do piątku 26 lutego do godz. 15:30.

Znamy decyzję w sprawie trzeciej dawki szczepionki.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie