Firma „Lindner” rozpoczęła produkcję przed dwudziestoma laty, a dziś zatrudnia ponad 100 pracowników produkujących miesięcznie 12 tysięcy trumien. Jak udało wyróżnić się na tle konkurencji w tym dość specyficznym rynku? Wszystko za sprawą oryginalnych działań reklamowych prowadzonych przez wągrowiecką firmę. Kalendarze z półnagimi modelkami zaszokowały wiele osób. Co więcej spotkały się nawet z falą ostrej krytyki.
Na uwagę zasługuje jednak fakt, że taką formą promocji zainteresował się także Financial Times.
Jak podał elitarny brytyjski dziennik o tematyce gospodarczej - trumny reklamowane przez półnagie modelki pozwoliły firmie wyróżnić się na tle konkurencji. JAR
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?