Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Podaj na głos kod PIN do karty albo nie zapłacisz!

Joanna Pacan
Wągrowiecki dworzec po raz kolejny pokazuje swoje ciemne strony. Kilka tygodni temu poruszyliśmy już temat drzwi, które kilka dni po otwarciu się zwyczajnie... zepsuły.

Wielkie piękne szklane drzwi się obwiesiły i przez jakiś czas nie można było ich zamknąć. Dzisiaj są już one naprawione.
Cały czas jednak zamknięte jest przejście prowadzące bezpośrednio z dworca na perony. Podróżni muszą kupić bilet w budynku dworca, następnie wyjść z niego frontowymi drzwiami i przejść na peron przez nie całkiem bezpieczne przejście.
Nasz dworzec wciąż nie jest przystosowany do niepełnosprawnych podróżnych. Co prawda podjazd do wózków inwalidzkich jest już gotowy, jednak winda i przejście na perony są jeszcze w rozsypce. Pasażerowie nie mogą doczekać się, kiedy wszystko na dworcu będzie działało na tip-top.

Niestety, do tego nie dojdzie tak szybko. Pasażerowie wykryli bowiem kolejne uchybienie. Na dworcu popełniono kolejną gafę. Tym razem bezmyślność w projektowaniu dworca „nowoczesnego”, jak to chwali się urząd, przeszło wszelkie granice. - Zachęcamy pasażerów do nabywania biletów na przejazd pociągiem w kasie biletowej w nowym budynku dworca kolejowego w Wągrowcu. Zakupu można dokonać gotówką lub kartą płatniczą - chwalą się na swojej stronie internetowej Koleje Wielkopolskie.

Z płatnością kartą jest jednak ogromny problem. Do naszej redakcji zgłosiła się wągrowczanka, która chciała za bilet zapłacić kartą. - Nie mogłam zrobić tego w sposób zbliżeniowy, dlatego poinformowałam kasjerkę, że płacę za pomocą kodu PIN. Pani poinformowała mnie, że nie przeciśnie przez okienko terminala, dlatego mam wsunąć jej kartę i podać kod PIN. Oniemiałam - wspomina młoda kobieta. Jak się okazuje, nikt z projektujących kasę na dworcu tego nie przewidział. Okienko jest wąskie i zmieści się przez nie wyłącznie gotówka. Więc albo podasz swój kod PIN, albo... nie zapłacisz!
Kiedy o fatalne zaniedbanie przy budowie dworca zapytaliśmy urząd miejski, otrzymaliśmy taką odpowiedź: Problem przystosowania kas do dokonywania płatności kartą przedstawiono projektantowi i wykonawcy inwestycji z prośbą o jak najszybsze rozwiązanie tej niedogodności.
Faktem jest, że do tych uchybień nigdy nie powinno dojść. Prawo do prywatności i ochrony należy się każdemu klientowi. Poproszenie o PIN to brak profesjonalizmu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na wagrowiec.naszemiasto.pl Nasze Miasto