. Praktyki te polegają na podszywaniu się pod pracowników firm telekomunikacyjnych, z którymi konsumenci mają zawarte umowy (podczas rozmowy telefonicznej konsument nie wie, że rozmawia z inną firmą telekomunikacyjną). Rzecznik apeluje o rozwagę i ostrożność oraz czytanie dokumentów przed ich podpisaniem. Osoby, które pod wpływem wprowadzenia w błąd przez pracowników takiej firmy podpisały umowę mają 14 dni kalendarzowych na odstąpienie od tej umowy, nie ponosząc przy tym żadnych kosztów. W tym celu należy wysłać do przedsiębiorcy stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy - wzór w załączeniu. Odstąpienie od umowy najlepiej wysłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, warto również zachować kopię pisma dla siebie. Dodatkowych informacji Rzecznik Konsumentów udziela w Starostwie Powiatowym w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15 pokój nr 7 (parter), mailowo pod adresem [email protected] oraz telefonicznie pod numerem (67)26-80-516 - informują przedstawiciele wągrowieckiego starostwa.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?