Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wągrowiec. Enea otworzyła mobilny punkt obsługi klienta w Wągrowcu. Już pierwszego dnia cieszył się on dużym powodzeniem

Monika Zaganiaczyk
Monika Zaganiaczyk
Firma ENEA uruchomiła w Wągrowcu mobilny punkt obsługi klienta. W czwartek 7 października 2021 roku stanął on po raz pierwszy na miejskim rynku. Od razu cieszył się sporym zainteresowaniem.

Teraz, aby załatwić sprawy związane z prądem, nie będzie już trzeba jeździć m.in. do Piły, Poznania czy Gniezna. Można je załatwić bezpośrednio w Wągrowcu. Stolica powiatu wągrowieckiego została jednym z pięciu miast, w których uruchomiony zostanie mobilny punkt obsługi klienta sieci ENEA.

Mobilne Biuro Obsługi Klienta Enea będzie co tydzień odwiedzać Wągrowiec. Specjalny pojazd będzie parkował na wągrowieckim Rynku w godzinach od 9:30 do 14:30.

Wągrowiec. Enea otworzyła mobilny punkt obsługi klienta w Wą...

Pierwszego dnia działania mobilne biuro cieszyło się dużym zainteresowaniem mieszkańców nie tylko Wągrowca, ale i powiatu. Klienci chcieli w nim m.in. załatwić sprawy związane ze zmianą danych osobowych, a także wyjaśnić płatności.

Podczas otwarcia głos zabrała przedstawicielka ENEI oraz zastępca burmistrza Wągrowca Remigiusz Priebe, którzy zgodnie przyznali, że już pierwszy dzień pokazuje, jak trafną decyzją było uruchomienie tego punktu właśnie w Wągrowcu.

Dodatkowo tego dnia na Rynku ze swoim stanowiskiem pojawiła się także wągrowiecka policja, która przygotowała pogadankę o odblaskach i byciu widocznym na drodze dla uczniów.

ZOBACZ TAKŻE

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wagrowiec.naszemiasto.pl Nasze Miasto