Osoby, które zainteresowane są wsparciem Mobilnego Urzędnika mogą liczyć na załatwienie spraw realizowanych przez Urząd Miejski bez konieczności wychodzenia z domu. Osoby starsze, potrzebujące pomocy chętnie korzystają z oferowanej przez miasto usługi w ramach programu „Mobilny Urzędnik”. Jest to dla nich wyjątkowe ułatwienie w załatwieniu szeregu urzędowych spraw.
- Z programu mogą skorzystać wszyscy mieszkańcy miasta (osoby zamieszkujące w granicach administracyjnych miasta), którzy z powodu niepełnosprawności lub wieku (powyżej 65. roku życia) mają ograniczenia w poruszaniu się w stopniu uniemożliwiającym samodzielną wizytę w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wągrowcu i którzy nie mają możliwości otrzymania wsparcia i pomocy osób najbliższych lub gdy nie jest możliwe udzielenie pełnomocnictwa do załatwienia ich sprawy - informują przedstawiciele ratusza.
Jak zgłosić się do skorzystania z usług „Mobilnego Urzędnika”?
- zadzwonić pod numer telefonu 67 262 15 22 i dokonać zgłoszenia,
- za pośrednictwem poczty mailowej wysyłając zgłoszenie na adres: [email protected],
- zgłoszenia mogą dokonać osoby trzecie (członek rodziny, opiekun, sąsiad).
Zgłoszenia przyjmowane są codziennie (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 9:00 do 14:00.
Pismak przeciwko oszustom, uwaga na Instagram
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?