Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Basen nabiera wiartu w żagle

JAR
Arkadiusz Dembiński
Frekwencja w aquaparku stale rośnie. Przygotowywane są kolejne promocje

Do niedawna wągrowiecki aquapark nie miał się najlepiej. Po wakacjach frekwencja znacząco spadła, a prezes Maria Lubińska, która miała wyciągnąć spółkę z tarapatów podała się do dymisji. W Wągrowcu pracowała zaledwie 4 miesiące. Ponadto okazało się, że z miejskiego budżetu trzeba będzie wyłożyć więcej pieniędzy niż początkowo zakładano.

Ostatnio sytuacja w wodnym królestwie zaczęła się poprawiać. - W niedzielę wybraliśmy się z całą rodziną na basen. Słyszałem, że frekwencja nie jest zbyt wysoka i przeżyłem szok. Musieliśmy stać w sporej kolejce, żeby kupić bilety - przyznaje pan Dominik.

Co ma wpływ na tak gwałtowne zwiększenie frekwencji w wągrowieckim aquaparku? - Kierujemy konkretne oferty promocyjne do odpowiednich grup społecznych - wyjaśnia prezes Paweł Ławniczak, który przejął stery kilka tygodni temu.

Wśród ofert znajdują się między innymi nauka pływania dla dzieci i młodzieży, gdzie lekcja kosztuje 10 zł, pozostałe zajęcia w wodzie takie jak: ćwiczenia i taniec oraz hydrocyling, czyli jazda na rowerze stacjonarnym pod wodą. Wszystko pod opieką instruktora.

Ponadto od piątku od godz. 20. do niedzieli wszystkie bilety sprzedawane są bez limitu czasowego. Wprowadzono również bilety rodzinne 2+1, 2+2 oraz zwiększono z 60 do 90 minut czas aktywnego wypoczynku w ramach jednego biletu.

Wtorkowe popołudnia przygotowano z myślą o seniorach. Mogą oni skorzystać z groty solnej z tężniami solankowymi.

Czwartek to dzień promocji dla osób po 40 roku życia. Dwa bilety dostępne są w cenie jednego. Ponadto po promocyjnych cenach sprzedawane są karnety. 50 zł zapłacimy za karnet wart 70 zł, natomiast 100 zł za karnet o wartości 150 zł. Karnety upoważniają również do uzyskania rabatu w ramach dodatkowej oferty aquaparku, między innymi salonu fryzjerskiego, kosmetycznego, gabinetu masażu, restauracji, czy siłowni.

- Wzrost frekwencji to również zasługa dobrze dobranej kadry, ich zapału, trafnych spostrzeżeń i osobistego zaangażowania - wyjaśnia Ławniczak.
Na tym nie koniec. Aquapark przygotował masę atrakcji w związku z nadchodzącymi świętami. Już w następną sobotę z okazji andrzejek odbędą się rodzinne zawody na torze przeszkód. Na początku grudnia zorganizowane zostaną również międzyszkolne zawody mikołajkowe.

Zaplanowano także akcje promocyjne z okazji sylwestra i nowego roku. - Odbędzie się zabawa na torze wibit oraz turniej rodzinny z nagrodami - informuje prezes. Promocyjne oferty zostaną przygotowane również z okazji pierwszych urodzin aquaparku oraz walentynek.
Wrześniowa frekwencja w aquaparku wyniosła blisko 12 tysięcy osób, z czego większość w dni powszednie.

W październiku było już ponad 3 tysiące gości więcej. Dziennie z basenu korzystało prawie 500 osób. Tylko do 13 listopada frekwencja wyniosła blisko 7 tysięcy. W dni weekendowe z wodnych atrakcji skorzystało w listopadzie ponad 600 osób dziennie.
Aquapark otwarto 26 stycznia. Do tej pory odwiedziły go ponad 152 tysiące gości. Średnio 548 osób dziennie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wagrowiec.naszemiasto.pl Nasze Miasto