Przyjmuje w budynku starostwa, w pokoju nr 7 (na parterze) od wtorku do czwartku w godz. 7:30-14.
Obowiązki:
1. Zapewnienie konsumentom poradnictwa i informacji prawnej w zakresie ochrony ich interesów w sprawach dotyczących: umów sprzedaży, składania reklamacji na wyroby i usługi dotknięte wadą, w ramach niezgodności towaru z umową lub gwarancji.
2. Wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie za ich zgodą do toczącego się postępowania w sprawach ochrony interesów konsumenta,
3. Prowadzenie mediacji między konsumentem a sprzedawcą,
4. Prowadzenie edukacji konsumenckiej.
5. Składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w okresie ochrony praw konsumentów.
6. Współdziałanie z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów z Inspekcją Handlową
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?