Wągrowiec. Wyzwala energię - to hasło, które w myśl strategii promocyjnej, jaką rada miejska przyjęła na ostatniej sesji ma zapewnić sukces miastu.
- Budzi ono skojarzenie z ruchem, aktywnością, których gwarantem ma być marka. Wągrowiec to „ożywienie” dla ludzi szukających regeneracji, dotlenienia, dla tych którzy chcą coś zmienić, pragną na chwilę uciec od codzienności, wzmacniając się fizycznie i psychicznie. Hasło opowiada o charakterze i świecie marki - Wągrowiec mobilizuje do działania, daje „power” pozwalając na naładowanie baterii - czytamy w uzasadnieniu do hasła przygotowanego przez specjalistów od promocji.
- Opracowanie to wpisuje się w jeden z filarów strategii rozwoju miasta Wągrowca do 2020 roku, co znaczy, że turystyka w Wągrowcu traktowana jest jako jeden z wielu obszarów działalności miasta i nie jest dziedziną, na której opiera się główny jego rozwój.
Opracowanie strategii jest elementem większego projektu promocyjnego miasta, który otrzymał dofinansowanie z Unii Europejskiej w kwocie blisko 700 tys. złotych - wyjaśnia Piotr Korpowski, rzecznik prasowy Urzędu Miejskiego.
W myśl strategii Wągrowiec ma postawić na to co ma. Czyli na jezioro w środku miasta. W promocji mają pomóc także sukcesy wągrowieckich sportowców, przede wszystkim występujących w ekstraklasie piłkarzy ręcznych.
Miasto ma postawić także na tradycje. W tym między innymi na cystersów czy księdza Jakuba Wujka. Jednym z pomysłów jest centrum rozrywki, w której to miałaby się znaleźć między innymi wioska cysterska.
Specjaliści zwracają uwagę władzom Wągrowca jednak na konieczność modyfikacji serwisu internetowego miasta oraz konieczność opracowania systemu identyfikacji wizualnej miasta.
Więcej czytaj w Tygodniku Wąrowieckim
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?