Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

W urzędzie miasta i gminy Gołańcz wprowadzono zdalną obsługę interesantów. Zobacz, jak załatwić sprawę

Monika Zaganiaczyk
Monika Zaganiaczyk
Pixabay.com
Od wtorku 30.03.2021 roku (do odwołania) wprowadzono zdalną obsługę interesantów Urzędu Miasta i Gminy Gołańcz. Ma to związek z trwającą pandemią koronawirusa.

Jak informują przedstawiciele urzędu, osobiście można załatwić wyłącznie:

  • Rejestrację zgonów, po uprzednim kontakcie telefonicznym pod numerem 67 26 83 322 lub 67 26 83 323,
  • Odbiór dowodów osobistych po uprzednim kontakcie telefonicznym pod numerem 67 26 83 323.

Przed wejściem głównym do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Gołańczy znajduje się skrzynka, do której można wrzucać korespondencję kierowaną do tut. Urzędu. Skrzynka wystawiona jest w godzinach pracy urzędu.

- Prosimy o załatwianie spraw w formie korespondencyjnej – pocztą tradycyjną, elektroniczną e-mail [email protected], za pomocą skrzynki podawczej ePUAP, telefonicznie. Niezbędne wnioski i formularze są dostępne na www.bip.golancz.pl - informują władze gminy.

NUMERY TELEFONÓW NA STANOWISKA

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wagrowiec.naszemiasto.pl Nasze Miasto