Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wągrowczanin ma problem z dostawcą prądu. Jak twierdzi, od jakiegoś czasu dostaje rachunki co miesiąc

Monika Dziuma
Do naszej redakcji zgłosił się Zdzisław Milibrand z Wągrowca, który uważa, że został oszukany przez swojego obecnego dostawcę prądu.

- Jakieś pół roku temu przyszedł do mnie pan, który stwierdził, że „Enea” już się zamyka i mam podpisać umowę z nowym dostawcą prądu. Podpisałem ją i na początku wszystko było dobrze. Dopiero od jakiegoś czasu rachunki zaczęły przychodzić co miesiąc. Nie stać mnie, bym płacił tak często - powiedział nam mężczyzna. Pan Zdzisław ze swoją sprawą poszedł do rzecznika praw konsumenta. My również się z nią skontaktowaliśmy. - Widziałam te faktury. Widnieje na nich dwumiesięczny okres rozliczeniowy. Mam nadzieję, że comiesięczne faktury były jednorazową sytuacją związaną właśnie z okresem rozliczeniowym. W najbliższym czasie przyjrzę się jednak sprawie bliżej. Skontaktuję się z operatorem i dowiem się, dlaczego rachunki przychodzą tak często - zapewniła nas rzeczniczka Katarzyna Kubacka.

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wagrowiec.naszemiasto.pl Nasze Miasto