Przypomnijmy, że rozpoczęta wiosną tego roku inwestycja jest realizowana przez firmę HydroGeo Polska SA w Warszawie.
W jej ramach przewiduje się budowę nowego dwupasmowego odcinka jezdni pomiędzy rondem przy ulicy Skockiej, a projektowanym rondem przy ulicy Rogozińskiej o łącznej długości blisko 1600 metrów, a także budowę 4-przęsłowego mostu nad rzeką Wełną o długości 164 m oraz punktu widokowego. Na całej długości powstanie ścieżka pieszo-rowerowa o tych samych parametrach, jakie posiada ścieżka pieszo-rowerowa na istniejącej już obwodnicy.
Po przejściowych trudnościach na początkowym etapie realizacji tej inwestycji obecne tempo prac wyraźnie przyspieszyło. Aktualnie najintensywniejsze roboty odbywają się na początkowym i w środkowym odcinkach budowy, gdzie wykonywane się nasypy pod przyszłą jezdnię, a także kończy się budowę kanalizacji deszczowej i przepustów drogowych. Każdego dnia inwestycję realizuje ją ok. 20 jednostek sprzętowych: wywrotek, walców drogowych itp. sprzętu, które to przywożą i ubijają ok. 2 tys. ton piasku dziennie pod jezdnię przyszłej obwodnicy.
Przy realizacji tej inwestycji z firmą HydroGeo Polska współpracuje wiele przedsiębiorstw z kraju: kruszywo dostarczane jest z Wałbrzycha, piasek spod Sławy Wlkp., są także firmy z Krakowa, Olsztyna, Torunia, Warszawy, a nawet Czech. Z głównym wykonawcą współpracuje kilka firm z naszego miasta.
Pod koniec września budowlańcy przystąpią do najtrudniejszego zadania – robót palowych, które poprzedzą budowę mostu nad ujściem rzeki Wełny do Jeziora Łęgowskiego.
Weź udział w akcji Chcemy Taniego Paliwa - podpisz petycję do rządu
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?