Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Czytelnicy pytają, my odpowiadamy! Co z agencją banku na Wschodzie? Dlaczego została zamknięta?

Monika Zaganiaczyk
Monika Zaganiaczyk
Mapy Google
Jedna z Internautek zadała nam pytanie, dlaczego agencja banku PKO na osiedlu Wschód w Wągrowcu została zamknięta. Postanowiliśmy to sprawdzić.

Internautka, pani Małgorzata, zapytała na naszym fanpage na Facebooku o zamknięcie agencji banku PKO na osiedlu Wschód w Wągrowcu.

- Mam pytanie, dlaczego agencja PKO na Wschodzie została zamknięta? Jest to bardzo przykre zwłaszcza dla starszych osób. Pozdrawiam - napisała w komentarzu.

Zgodnie z zapowiedzią, sprawdziliśmy to. Oficjalne pytanie zadaliśmy przedstawicielom banku.

ZOBACZ TAKŻE

- Oddział 1 w Wągrowcu przy ul. Jeżyka 2A obsługuje klientów cały czas (oddział czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17). Zamknięta została agencja PKO Banku Polskiego na os. Wschód. W agencji klienci mogli zrealizować jedynie wpłaty i wypłaty – wszystko to można obecnie zrealizować w Oddziale 1, za pomocą kanałów zdalnych oraz w bankomatach PKO Banku Polskiego - czytamy w odpowiedzi Małgorzaty Witkowskiej, specjalisty z banku PKO.

Jak czytamy dalej w odpowiedzi, likwidacja, przeniesienie lub modernizacja oddziału wynikają ze zmieniających się potrzeb i preferencji klientów, którzy coraz częściej wybierają kanały zdalne do kontaktu z bankiem.

- PKO Bank Polski od lat obserwuje ten trend wśród swoich klientów, a pandemia SARS-CoV-2 dodatkowo go nasiliła. Bank zmierza w kierunku cyfryzacji większości procesów - dodaje.

Ponadto przedstawicielka zaprasza do bankomatów, które w Wągrowcu mieszczą się:

  • przy ul. Księdza Wróblewskiego 2,
  • przy ul. Kasprowicza 54,
  • przy ul. Rynek 11,
  • dwa bankomaty przy oddziale na ul. Jeżyka 2A (jeden z bankomatów ma również funkcję wpłatomatu).

Jak dodaje, klienci banku mogą korzystać z systematycznie wzbogacanych usług bankowości elektronicznej oferowanych pod marką iPKO (bankowość elektroniczna to m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd czy mieszkanie bez konieczności wizyty w placówce), jak również z aplikacji mobilnej IKO, którą można zainstalować w telefonie i korzystać z szerokiego wachlarza funkcji bankowych i płatniczych 24 godziny na dobę w dowolnym miejscu.

ZOBACZ TAKŻE

od 7 lat
Wideo

Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wagrowiec.naszemiasto.pl Nasze Miasto