W gminie Damasławek poszukiwana jest aktualnie osoba na stanowisko sekretarza gminy. Jest to praca na zastępstwo.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- staż pracy zgodny z art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 roku, poz. 530 ze zm.), tj. co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w 2 ww. ustawy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym
- w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 cytowanej ustawy, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane
- z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe magisterskie
ZOBACZ TAKŻE
Poza powyższymi, od kandydatów oczekuje się jeszcze wielu wymagań dodatkowych, jak na przykład znajomość regulacji prawnych, a także m.in. komunikatywności, samodzielności i dyspozycyjności.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Damasławek (sekretariat pok. nr 2) lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Damasławek
Rynek 8
62-110 Damasławek
z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko Sekretarza Gminy Damasławek” w nieprzekraczalnym terminie do 28 marca 2022 roku do godziny 16:30.
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?